loading...
سراب اسپورت | اخبار ورزشی شهرستان سراب
برزگر بازدید : 199 چهارشنبه 08 مهر 1394 نظرات (0)

علی اکبر طاهری مدیرعامل پرسپولیس دقایقی پیش نشست خبری خود را با موضوع توافق با اسپانسر این باشگاه آغاز کرد .


طاهری حرف های خود را با تسلیت به مناسبت کشته شدگان حادثه منا آغاز کرد و گفت : عید سعید غدیر را تبریک می گویم، چند وقتی است که درگیر مسایل باشگاه هستیم، خیلی از عزیزان که اینجا بودند به کرات با من در تماس بودند، راجع به مسایل مختلف و پتانسیل هایی که داریم تا هزینه های باشگاه را پوشش دهیم، از همینجا به آنهایی که جواب ندادم عذرخواهی می کنم، به دلیل اینکه در جلسات مختلف بودیم شاید بعضی اوقات نمی توانستیم جواب دهیم .

توافق با همراه اول

هر باشگاهی برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت دارد، همزمان با ورود هیات مدیره جدید پرداختن به این موضوع زمان لازم داشت، ما هم برنامه های مختلف را در نظر داشتیم و در نهایت به این نتیجه رسیدیم از پتانسیل درآمدی باشگاه استفاده کنیم، در این خصوص بسترهای تبلیغاتی و ارتباط با هواداران مان که بتوانیم به آنها خدماتی ارائه دهیم را در نظر گرفتیم و به همین دلیل و در اولین گام توانستیم با همراه اول به توافق رسیدیم تا برای درج تبلیغات آنها در جاهایی مانند البسه ورزشی و فضاهای مختلف مانند جشن ها به توافق برسیم. امیدواریم بتوانیم این موضوع را پوشش دهیم و گسترش دهیم تا باشگاه از پتانسیل های خودش درآمد کسب کند تا تیم فوتبال و زیر مجموعه خود را پوشش دهد.

 

جزییات توافق

می توانیم سرویس های مختلفی داشته باشیم تا از آن کسب درآمد کنیم، مانند تالارهای گفتگو، فضای آموزشی، سرویس اخبار، ایجاد سرویس دادن به هواداران، فضاهای تبلیغاتی و... می تواند برای ما در راستای بهتر اداره کردن تیم ایجاد درآمد کند. ما در باشگاه دنبال این هستیم که بتوانیم ایجاد درآمد برای تیم مان بکنیم، ما در بستری که درست کردیم شرکت همراه اول شرکتی است که آمده و همکاری را با ما شروع کرده است و امیدواریم بتوانیم خوب این همکاری را ادامه دهیم و جلو ببریم.

حامیان دیگر هم بیایند

از میان بسترهایی که درست کردیم یکی از آنها همراه اول است، شرکت های دیگر نیز می توانند باشند. در این بستر تاکنون همراه اول آمده شاید بسترهایی دیگر هم ایجاد شود و شرکت های دیگری نیز بیاید و با ما همکاری کند. ما می توانیم این کار را بکنیم و دنبال آن نیز هستیم. در کل به دنبال همکاری با حامیان مالی دیگر نیز هستیم.

باید در جدول بالا برویم

رضایت ما رضایت هواداران است، هر چقدر در جدول بالاتر باشیم طبیعی است که هواداران ما راضی خواهند بود و ما نیز راضی تر می شویم. به دنبال این هستیم تا بتوانیم در لیگ به جایگاهی که تیم لایق آن است برسیم و در جام حذفی نیز به قهرمانی برسیم.

شش را پیامک کنید

سایر شرکت های دیگر نیز می توانند در بحث حمایت مالی و استفاده از فضاهای تبلیغاتی ما در بحث اسپانسرینگ ورود پیدا کنند. علاوه بر آن باشگاه هواداران ما نیز فعال شده است و هواداران می توانند با ارسال عدد 6 به عضویت آن دربیایند.

بدهی ها زیاد است

مطالباتی داریم که آنها را هم مدیریت کرده ایم. من قبلا هم گفتم ما معوقاتی داریم، این ها یک سرفصل هایش داخلی برای امسال است و یک سرفصل هایی نیز برای سال های گذشته است، تعداد شرکت ها زیاد است و ما داریم آنها را مدیریت می کنیم تا به مشکل نخوریم و بعد از بررسی آنها را پرداخت کنیم.

کسر شش امتیاز کذب محض است

واقعا می شود باور کرد که بازیکنی برود شکایت کند و در همان مرحله اول اعلام شود شش امتیاز از تیم کم شود؟ اینها تماما شایعاتی است که بر علیه تیم ایجاد می شود، حالا این شایعات در مورد گابریل بوده است که کاملا ناصحیح است، باشگاه پرسپولیس اصلا اینستاگرامی ندارد که بخواهد اخبار اینچنینی مطرح شود، اینها تماما صفحات هوادارای است که بعضی اوقات اخباری را مطرح می کند و صفحاتی که فالوور بیشتری دارد شاید یک وقتهایی جنبه تبلیغاتی نیز پیدا کند بنابراین اخباری مانند کسر شش امتیاز برای شکایت گابریل آن هم در همان مرحله اول شکایت ایشان کذب محض است.

نگران مدیرعامل نباشید

شما نگران مدیرعاملی پرسپولیس هم نباشید، اصلا بحث تمدید سه ماهه سرپرستی در قانون نیست، من نمی دانم چرا این صحبت ها مطرح می شود.

شایعات مربوط به یک شرکت خاص

بعضی اخبار و شایعاتی که مطرح می شود فقط ذهن هواداران ما را مشوش می کند و اتفاق خاصی را جز به هم ریختن تیم در پی ندارد.
هر شرکتی که با ما قرارداد می بندد باید برای اجرایی شدن مفاد قرارداد الزاماتی را مطرح کند معلوم است وقتی الزامات نباشد ما هم آن قرارداد را لغو می کنیم. در این بستر همراه اول یکی از آن شرکت هایی است که برای استفاده از فضاهای تبلیغاتی ما پیشقدم شده تا با رعایت الزامات به قرارداد خود بپردازد. ما پیش بینی هایی کردیم که انشالله مشکلی برای پرداخت بودجه ای که پیش بینی کردیم نداریم.

پلیس فتا وارد می شود

خیلی از دوستان واقعیت ها را اعلام نمی کنند و از همین جا از همه عزیزان می خواهیم کمک کنند. با کمک پلیس فتا دنبال این بوده ایم و هستیم تا نگذاریم از اسم و برند پرسپولیس کسی سواستفاده نکند و البته خودمان استفاده کنیم.

پیش پرداخت داشته ایم ولی ...

بازیکن هایی که ما داریم دارند کارشان را می کنند و در خدمت تیم هستند و اگر سوالی در مورد بازی کردن شان وجود دارد به من مربوط نمی شود اما آنها دارند با جدیت به تمریناتشان می پردازند.
مقداری پرداختی داشتیم اما معوقاتی هم داریم که به موقع پرداخت می شود. این که بگوییم هیچ پرداختی نداشتیم درست نیست.

سفر توریستی حیدریه به هلند

اینکه می گویید فلان بازیکن را به صورت توریستی بردند، اینگونه نبود که به ما نامه بزنند که فلان بازیکن را به صورت توریستی می خواهیم ببریم ما هم بگوییم چشم، در مورد وحید حیدریه بگویم که تیم امید ایشان را از ما خواسته بود و ما هم موافقت کردیم با همراهی ایشان با تیم ملی امید، دیگر به صورت توریستی رفته است یا خیر به ما مربوط نمی شود.

فقط کد خودمان

ما فقط کد خودمان را داریم و از هواداران مان می خواهیم از کد مخصوص خودمان استفاده کنند و از این طریق با ما ارتباط برقرار کنند چرا که کدهای دیگر از نظر ما کاملا مردود است و مورد پذیرش و تایید ما نیست.

هیچ اولتیماتومی به برانکو و کادرش نداده‌ایم

وی در خصوص اینکه آیا با این شرایط از کادرفنی تیمش حمایت می‌کند و آیا تا به حال به برانکو اولتیماتوم داده است، گفت: کادرفنی کارش را به خوبی انجام می‌دهد و ما هم هیچ اولتیماتومی به برانکو و کادرش نداده‌ایم.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه نشست خبری خود در مورد اینکه پرسپولیس از داوری‌ها متضرر شده است و آیا اعتراضی در این زمینه صورت گرفته است یا نه، گفت: بله، ما اعتراض کردیم و نامه‌ای برای دو بازی‌مان ارسال شده که به داوری‌ها اعتراض کنیم.

با دایی مذاکره‌ای نکرده‌ایم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا با علی دایی مذاکراتی صورت گرفته است، تصریح کرد: شما در حال طرح سؤالاتی ایجابی هستید. ما مذاکره‌ای نکرده‌ایم.

کادر فنی از بازیکنان خارجی ما راضی است

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان خارجی پرسپولیس کیفیت لازم را ندارند، اظهار داشت:‌ این بحث کارشناسی است و اجازه دهید که کارشناسان در این زمینه نظر بدهند. به عنوان مدیر نظرم به کادرفنی برمی‌گردد و آنها براساس پارامترهایی بازیکن انتخاب کردند. بازیکنان خارجی کارشان را انجام می‌دهند و کادرفنی هم از آنها راضی هستند. انشاءالله این بازیکنان نیز پول خودشان را می‌گیرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سراب اسپورت | اخبار ورزشی شهرستان سراب
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 231
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 208
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 248
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 729
  • بازدید ماه : 2,819
  • بازدید سال : 20,530
  • بازدید کلی : 568,553