loading...
سراب اسپورت | اخبار ورزشی شهرستان سراب
برزگر بازدید : 471 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

 لوئیس فان خال، سرمربی منچستریونایتد، اعلام کرد در این باشگاه آنقدر دستیار دارد که تقریبا خودش ‏هیچ کاری انجام نمی دهد.‏

 این مربی هلندی که فصل گذشته هدایت شیاطین سرخ را برعهده گرفت، این تیم ‏را به لیگ قهرمانان برگرداند و تیمش در حال حاضر، تنها دو امتیاز با منچسترسیتی و آرسنال صدرنشین ‏فاصله دارد.‏
او معتقد است نقش مربی در تیم نسبت به اولین سال های مربیگری اش تغییر کرده و به شوخی اعلام کرد ‏تقریبا بدون اینکه کاری انجام دهد، از منچستریونایتد پول می گیرد.‏
او به خبرنگاران گفت:" من از دوره ای می آیم که مربی همه کار می کرد. اکنون من سرمربی هستم و ‏یک دپارتمان علوم ورزشی در اختیار دارم. من دپارتمان بازیکن یابی دارم، دپارتمان پزشکی و چند کمک ‏مربی. من کاری انجام  نمی دهم؛ فقط پول می گیرم."‏
فان خال همچنین تاکید کرد فلسفه فوتبالی اش، بیشتر بر آموزش بازیکنان استوار است، تا افزایش توانایی ‏های بدنی.‏
‏" وقتی کنفرانس های مطبوعاتی من را تماشا می کنید، می بینید که در مورد فلسفه کاری ام خیلی بحث ‏می کنم. گاهی اوقات رسانه های خیلی به این مسئله اهمیت نمی دهند اما گاهی هم دیوانه وار آن را دنبال ‏می کنند زیرا من خیلی در این مورد توضیح می دهم
من روی تمرین ذهن کار می کنم؛ چیزهای زیادی در مغز هست زیرا فوتبال ورزش پاها نیست، ورزش ‏مغز است، ورزش تاکتیک ها. همه بازیکنان باید این پروسه را پشت سر بگذارند که آسان نیست. این ‏درست است که تشویق، بهتر از تنبیه است اما گاهی اوقات، باید تنبیه هم کرد."‏

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سراب اسپورت | اخبار ورزشی شهرستان سراب
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 231
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 49
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 87
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 3,293
  • بازدید سال : 21,004
  • بازدید کلی : 569,027