loading...
سراب اسپورت | اخبار ورزشی شهرستان سراب
برزگر بازدید : 1141 یکشنبه 29 شهریور 1394 نظرات (0)

مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور با قهرمانی الوند قم به پایان رسید

مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که به میزبانی آ ستانه اشرفیه برگزار شد ، 48 تیم در قالب 12 گروه حضوذ داشتند که از این تعداد 32 تیم به مرحله دوم مسابقات راه پیدا کردند که در این دوره نیز پس از برگزاری 138 باز ی 4 تیم والعصر شیراز، الوند قم، فسای شیراز و پرشین مشهد موفق شدند با شکست حریفان خود به مرحله پایانی رقابت ها راه پیدا کنند

های الوند قم و والعصر شیراز در سالن ورزشی دانشگاه مهر آستان آستانه‌اشرفیه به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۱ـ۱ دو تیم، در وقت قانونی با ضربات پنالتی تیم الوند قم با نتیجه ۹ بر ۸ تیم والعصر شیراز را شکست داد و قهرمان فوتسال نوجوانان کشور شد.

در دیدار رده‌بندی نیز تیم فسای شیراز با غلبه بر پرشین مشهد به مقام سوم دست پیدا کرد.

در این مسابقات که از روز شنبه در دو سالن ورزشی ولایت هلال احمر و سالن ورزشی دانشگاه مهرآستان آستانه‌اشرفیه برگزار شد ۱۵ داور و ۲۶۵ نفر کادر، مربی و سرپرست از ۳۰ استان کشور همراه تیم‌ها حضور داشتند.

به گفته کاظم سلیمانی نماینده فدراسیون فوتبال ۵۰ نفر از بازیکنان برتر این رقابت‌ها به مربی تیم ملی ناظم‌الشریعه معرفی خواهند شد.

مراسم اختتامیه این رقابت‌ها شامگاه روز گذشته در سالن ورزشی مهرآستان‌اشرفیه و با حضور مسئولین شهرستان آستان اشرفیه برگزار شد.


 

 اخبار لحظه به لحظه این رقابت ها

 

 

با اتمام مرحله گروهی مسابقات فوتسال نوجوانان کشور که در شهر آستانه اشرفیه برگزار می گردید ، چهره 32 تیم صعود کننده به دور بعدی مسابقات مشخص شد که دیدارهای این 32 تیم به شرح زیر می باشد

 

 

 

سالن دانشگاه مهر اشرفیه

 

 

 

کیهان اصفهان _ مهر الوند قم

غدیر فسا _ کاچیران کلاسیک خرم آباد

اتحاد میاندوآب _ شرهانی دهلران

ققنوس البرز _ شهید کارجو اردبیل

خاتم همدان _ ثامن الحجج سبزوار

سپهر گلستان _ مقاومت شهرکرد

هیئت فوتبال جاجرم _ صدرا بندرعباس

ستارخان ارس _ پرشین پارس رضوی

متحدین اهواز _ ستارگان زنجان

وحدت قزوین _ شهرداری ساوه

انصار المهدی فسا _ ایثار جیرفت

مهر آستان آستانه اشرفیه _ اتحاد خرم آباد

 

 

سالن هلال احمر

 

 

 

شهروند ساری _ ایران جوان برازجان

آرکو پارس قم _ یاران شهسوار بندر عباس

مارلیک رودبار _ ولی عصر شیراز

مقاومت ایلام _ اتحاد ورامین

 


تیم ملی پوشان سراب از سری مسابقات فوتسال کشوری که در آستانه اشرفیه و با حضور 48 تیم در 12 گروه سازماندهی شده بود

با تیم های میاندوآب آذربایجان غربی ، برازجان بوشهر وخرم آباد هم گروه شد.

این تیم که برای اولین بار در تاریخ رقابت های فوتسال استان  به مسابقات کشوری راه پیدا کرده بود ، در هر 3 بازی خود مغلوب تیم های قدرتمند گروه خود شد و از راهیابی به دور دوم مسابقات بازماند

امید است در سالهای آتی نوجوانان شهرما ضمن راه یابی به مسابقات کشوری و برنامه ریزی دقیق مربیان و مسئولین شهرستان نتایج بهتری را کسب نماید .


 برنامه کامل و نتایج مسابقات فوتسال نوجوانان کشور- سالن مهرآستان

 

 


برنامه کامل و نتایج مسابقات فوتسال نوجوانان کشور- سالن هلال احمر

 

مسابقات فوتسال نوجوانان کشور از روز گذشته با حضور ۴۸ تیم به مدت هشت روز در دوسالن ولایت هلال احمر و سالن ورزشی دانشگاه مهرآستان آستانه‌اشرفیه برگزار شد.


گروه‌بندی

 

 

 

 


به گزارش سرابجوان: آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات عصر شنبه با حضور شهردار ، اعضاء شورای اسلامی شهر ، جمعی از مسوولین ورزشی استان و شهرستان ، ورزشکاران و...در محل سالن ورزشی دانشگاه مهر آستان برگزار شد.
نماینده فدراسیون و مسوول برگزاری این دوره از مسابقات در آیین افتتاحیه این بازیها اظهار داشت : در این دوره از مسابقات تعداد 48 تیم از استانهای مختلف کشور حضور دارند.
کاظم سلیمانی با بیان اینکه بیش از یکهزار ورزشکار ، مربی و سرپرست در این دوره از مسابقات شرکت دارند تصریح کرد : در این مسابقات که به مدت هشت روز برگزار خواهد شد ، 140 بازی بین تیمهای شرکت کننده برگزار می شود.
وی سطح تیمهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات را بسیار خوب عنوان کرد و یادآور شد : تعداد 15 نفر از بهترین داورهای کشور کار قضاوت بازیهای این مسابقات را برعهده دارند.
سلیمانی در ادامه با بیان اینکه نوجوانان پایه و اساس فوتسال کشور را تشکیل می دهند خاطر نشان کرد : کشور ما از استعدادهای بسیار بالایی در زمینه فوتسال برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات می تواند در شناسایی استعدادهای فوتسال موثر باشد اظهار داشت : با برگزاری این مسابقات از مجموع بازیکنان شرکت کننده تعداد 50 بازیکن برتر شناسایی و به فدراسیون معرفی خواهند شد.
وی همچنین با اشاره به میزبانی دانشگاه مهر آستان آستانه اشرفیه اظهار داشت : خوشبختانه مسوولین این منطقه همکاری و مشارکت خوبی را در جهت فراهم کردن امکانات و پذیرایی از ورزشکاران دارند.
شهردار آستانه اشرفیه نیز در این آیین ضمن تاکید بر توجه هرچه بیشتر به ورزش نوجوانان و جوانان اظهار داشت : برگزاری این مسابقات می تواند زمینه توسعه هرچه بیشتر ورزش منطقه را فراهم کند.
علی شفیعی اظهار داشت : توجه به ورزش نوجوانان به تقویت تیمهای ملی در رده های مختلف کمک خواهد کرد .
وی یادآور شد : امیدواریم با توجه به برنامه ریزهای صورت گرفته آستانه اشرفیه میزبان خوبی برای این دوره از مسابقات باشد.
مدیر عامل باشگاه مهر آستان نیز در این آیین ضمن قدردانی از حمایتهای مسوولین در جهت میزبانی این مسابقات اظهار داشت : برگزاری این مسابقات فرصت بسیار ارزنده ای است تا استعدادهای فوتسال کشور، استان و منطقه به نمایش درآید.
امیر محمد طبیب زاده یادآور شد : بازیهای این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه مهر آستان صورت می گیرد در دو سالن ورزشی دانشگاه مهر آستان و سالن ورزشی ولایت هلال احمر آستانه اشرفیه برگزار می شود.
وی گفت : در هر روز از برگزاری این مسابقات که از هشت صبح آغاز می شود تعداد 24 بازی بین تیمهای شرکت کننده برگزار می شود.
گفتنی است در اولین روز از برگزاری این مسابقات تیم کیان اصفهان با نتیجه سه بر صفر از سد وحدت ملایر گذشت و وحدت محمدیه قزوین نیز با نتیجه دو بر دو مقابل متحدین اهواز به تساوی رسید.
همچنین تیم مارلیک رودبار با نتیجه دو برصفر تیم آپادانان تبریز را شکست داد و قدیر فسا مقابل آپکو پارس قم به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.
در دیگر بازیهای روز اول این مسابقات    اتحاد میاندوآب با یک گل مقابل ملی پوشان سراب به برتری رسید  ،کلاسیک خرم آباد مقابل ایران جوان برازجان به تساوی دو بر دو دست یافت و شهروند ساری با نتیجه دو بر صفر میثاق یزد را از پیش رو برداشت.
همچنین شهر هانی دهلران مقابل ققنوس البرز سه بر سه مساوی شد، خاتم الانبیاء همدان چهار بر یک مقابل اتحاد جهاد مرکزی به برتری رسید و دانشگاه مهر آستانه میزبان مسابقات با نتیجه دو بر صفر از انصارالمهدی فسا شکست خورد.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد

باشگاه فرهنگی ورزشی سرابجوان آرزوی موفقیت برای تیم ملی پوشان سراب در این رقابت ها را دارد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سراب اسپورت | اخبار ورزشی شهرستان سراب
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 304
  • کل نظرات : 231
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 119
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 190
  • باردید دیروز : 122
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 671
  • بازدید ماه : 2,761
  • بازدید سال : 20,472
  • بازدید کلی : 568,495